Klantenservice

Klantenservice

Onze telefonische klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur op telefoonnummer 043-7820543. Als je een vraag hebt over jouw order, houd dan het factuurnummer bij de hand. Customers from outside the Netherlands can contact us at 0031-43-7820543.

Een vraag stellen via het contactformulier
Voor vragen kun je gebruik maken van bovenstaand contact formulier. Stuur ons een vraag en dan krijg je op werkdagen binnen één uur antwoord op jouw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online jouw vragen. De DutchDo klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor alle vragen.

Ontvang je geen e-mails van DutchDo?
Heb je een bestelling geplaatst, maar je ontvangt geen bevestiging? Dit kan betekenen dat jouw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer je spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in jouw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 043-7820543.

Adres:
DutchDo
Robert Schumandomein 2
6229 ES Maastricht

Postbus 1077
6460 BB Kerkrade
Nederland

Retouren, klik hier

Bedrijfsgegevens:
KvK en BTW nr:
KvK nr. 62977288
BTW nr. NL855037039B01


 
 
LET OP, mogelijke vertraging door:

- Door de harde lockdown nemen het aantal bestellingen in een snel tempo toe, ondanks deze toename zullen wij ons uiterste best doen uw bestelling zo snel als mogelijk te verwerken.
- Onze vervoerders doen hun best om alle aangeboden zendingen de dag na verzenden bij u aan te bieden, mocht dit onverhoopt niet lukken adviseren wij u de Track&Trace code in de gaten te houden voor het actuele aflever moment. Onze klantenservice heeft geen invloed op welk moment de vervoerder de bestelling zal aanbieden.
- Houdt rekening met langere wachttijden als u telefonisch contact opneemt. Wij adviseren u dan ook uw vraag via het contactformulier te stellen, meestal heeft u binnen 2 uur antwoord op uw vraag.

Voordat u belt, volg onderstaande stappen

Verwacht u een pakketje? Verwacht u een pakketje?
Dan krijgt u automatisch een verzendbevestiging met een track & trace code om uw pakket te volgen

Verwacht u briefpost? Verwacht u briefpost?
Dan is uw pakketje met alle waarschijnlijkheid met 1 dag vertraagd door PostNL

Heeft u toch een vraag? Heeft u toch een vraag?
Dan staan wij uiteraard voor u ter beschikking (rekening houdend met extra wachttijd)

  Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?
Overige links